zaterdag 17 november 2012

kerstkaartje 17 november

Ik had nog een pakje liggen met kerst die-cuts van K&Companny. Ooit gekocht om kerstkaarten mee te maken. Dat moeten we maar eens gaan doen.

Van een kerstbal die-cut heb ik deze kaart gemaakt. Het hangertje van de kerstbal heb ik eraf geknipt en op de voorkant geplakt. De bal zelf op de binnenkant achter een gestanst rondje geplakt. Ik heb er een touwtje bij getekend. Verder versierd met lint, embossed sneeuwvlokken, vilten vlokje en steentje. 




groetjes,
Cynthia

3 opmerkingen:

  1. o die is leuk.
    Leuk idee ook. zo 2 lagen binnen je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat ben jij goed bezig! wat heb je al veel kerstkaarten gemaakt! Deze is ook alweer zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze is leuk! simpel en zo leuk!! deze ga ik onthouden!

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen