vrijdag 30 november 2012

kerstkaartje 30 november

Eindelijk is het zover. Mijn laatste kerstkaartje voor deze uitdaging. Vol enthousiasme ben ik eraan begonnen. Maar oh wat had ik halverwege al spijt. Want door drukte kwam ik er niet meer aan toe om iets anders te doen dan kaartjes maken. En mijn hart blijft toch liggen bij het maken van layouts. Af en toe een verplichte opdracht tussendoor, meer kwam er niet van scrappen terecht. En dat begint dan wel te irriteren. De inspiratie ebt een beetje weg. Waardoor het soms een hele worsteling was. Maar stoppen ..... nee dat niet. De afgelopen dagen heb ik weer met plezier gewerkt aan de kaartjes. Dit kwam ook omdat ik wat nieuw papier in kaartkits heb gekregen. Dat gaf weer wat inspiratie. Ondanks dat het soms wel een strijd was om iedere dag een kaartje te maken, ben ik blij dat ik het heb volgehouden. Maar nog blijer ben ik dat ik nu weer lekker layoutjes kan maken.




groetjes,
Cynthia

2 opmerkingen:

  1. Hoi Cynthia,
    ik vind het razend knap dat je het volgehouden hebt! Vooral als ik les dat je eigenlijk liever LO's maakt! Dus we zien geen kerstkaart meer van jouw hand? ben je er nu helemaal klaar mee?
    Ik ben benieuwd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, vast niet. Maar vandaag ben ik een flink eind gekomen met 2 baby memory boxen die vrijdag af moeten. Woensdag moet ook nog een Dutch Dares design team opdracht af. Daarna ga ik weer een paar layoutjes maken. Maar er liggen ook al kerstcadeautjes klaar die ik moet maken. En misschien past daar nog wel een kerstkaartje bij. ;)

      Verwijderen