maandag 27 mei 2013

Birthday wishes

Toevallig keek ik vanmorgen even op het blog Cards en Scrap of er nog een leuke challenge stond. Er stond een challenge die vanavond af moest zijn met het thema "met wie spreek ik" challenge #168. Ik wist gelijk dat ik daar wat mee moest gaan doen.

Ik heb een tijd geleden een oproepje gedaan voor spullen van de My Mind's Eye lijn Alphabet soup girl. De boy lijn had ik zelf. Ik heb dit gebruikt voor een memory box voor een tweeling (jongen en meisje). Ik kreeg van diverse personen restjes papier maar ook die-cuts. Hierin zaten maar liefst 5 telefoontjes. Kennelijk wist niemand er raad mee. Ik had toen al het idee om er kaarten mee te maken. Alleen dat kwam er maar niet van. Tot vanmorgen. Met deze uitdaging kon ik er niet meer omheen. 1 telefoontje is verwerkt. Nog 4 te gaan. 




 

Dit kaartje is te koop voor 1,50 (zie mijn andere blog).

groetjes,
Cynthia






7 opmerkingen:

  1. Erg goed gelukt en met die andere telefoontjes komt het vast wel goed! groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje met dat draadje van de telefoon erbij. Leuk dat je meedoet met Cards & Scrap Challenge.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Cynthia.
    Toepasselijk papier is dit zeg.
    Leuk gedaan zo, met het telefoonsnoer.
    Hartstike leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart!!
    Heerlijk vrolijk en dan al die telefoontjes... Enig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is súperrrrleuk zeg!! Heerlijke kleurtjes en heerlijk papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart en wat een toepasselijke afbeelding heb je gevonden bij dit thema!
    Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuke vrolijke kaart Cynthia! Jij blij dat ze er geen raad mee wisten:-)
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Cards & Scrap.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen