woensdag 13 november 2013

Iedere dag een kerstkaartje, dag 13

Na 13 kaartjes kon ik wel wat inspiratie gebruiken. En ik haal altijd veel inspiratie uit challenges. Dus ben ik even op internet gaan kijken of ik nog een leuke challenge zag. En ik zag er zelfs meerdere. Dat kwam goed uit. De eerste was een leuke kaartschets. Met dit kaartje doe ik mee aan de schetschallenge #31 op het blog Crazy for Cas

Een CAS kaartje gemaakt met 3 stroken washi tape, een vogelstickertje, stempeltje en wat inkt.





groetjes,
Cynthia

4 opmerkingen:

  1. Hij is weer leuk!! Mooi CAS, hou ik wel van!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje weer hoor. Leuk dat je meedoet bij crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi kaartje! En wat leuk dat je de sketch van Anja gebruikt heb voor je inspiratie! Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen