zondag 1 december 2013

Iedere dag een kerstkaartje, dag 30

De laatste dag van november is voorbij. De laatste dag dat ik verplicht een kaartje moest maken. Ennnnn.....ik verzaak. Haha, alle dagen is het me gelukt om een kaartje te maken, maar gisteren niet. Gisteren stond bij ons in het teken van Sinterklaas. Even geen tijd om kaartjes te maken. Maar goed, vandaag heb ik het goed gemaakt.

Ik heb een kaartje gemaakt en wil deze graag mee laten doen met de kerst challenge bij de Creatieve Zebra.



 
Nu de challenge voorbij is, zal ik zeker nog wel kerstkaartjes maken, maar ik zal blij zijn als ik ook wat meer tijd heb voor layouts. Want dat blijf ik toch wel erg leuk vinden.

groetjes,
Cynthia




2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart EN superknap dat je het volgehouden hebt.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en leuk dat je mee doet met de challange bij de creatieve zebra

    Groetjes Wia dt

    BeantwoordenVerwijderen