donderdag 2 januari 2014

Dutch Dares challenge #110

De eerste dare van Dutch Dares staat weer online. Dit keer met het thema schoon schip. Het design team heeft een mooie maar vooral inspirerende verzameling layouts gemaakt. Hiervan krijg je een leuk idee wat je met dit thema kan.

Mijn voorbeeld voor deze dare is gebaseerd op het feit dat ik in de maand december eigenlijk te veel snoep en niet zo gezond eet. Het heet niet voor niets een feestmaand. Daar moet je van genieten. En dat doe ik dan ook. Maar wel met het gevolg dat ik me toch wel een beetje schuldig voel. Want het is onmogelijk om na anderhalve maand los gaan niet aan te komen. En dat is iets wat ik niet meer wil. Ik neem me bij iedere hap uit schuldgevoel dan ook voor om nadat de oliebollen op zijn, weer goed op het eten te letten. Niet meer te snoepen, net zolang tot de kilo's er weer af zijn. Zou moeten kunnen. Alleen toch blijft bij iedere hap ook mijn angst knagen. Lukt het me wel om dan die snoep en eetgewoontes te doorbreken? Lukt het me wel om die kilo's weer kwijt te raken? En zo begin ik ieder jaar begin januari aan mijn eigen schoon schip. Nog een paar oliebollen en dan zal ik weer streng moeten zijn. Hoop dat het gaat lukken.

Bij deze layout zit een tag met een quote waarvan ik hoop te leren. Ooit echt te kunnen genieten van die feestmaand zonder schuldgevoelens. 

It's allright letting yourself go, as long as you can get yourself back.

Mijn layout voor de Ducht Dares, schoon schip.





Doen jullie ook mee? Er is een hele leuke RAK te winnen. Klik hier om mee te doen.

groetjes,
Cynthia





1 opmerking:

  1. Een leuke layout en een prachtig voornemen, dat gaat je vast lukken!

    Ben altijd jaloers op jouw productiviteit. Layouts, kaarten, als ik door jouw blog scroll lijkt het alsof je ze uit je mouw schudt.

    BeantwoordenVerwijderen