zaterdag 17 mei 2014

kaartje voor 12,5 jarig huwelijk


Vandaag naar een feestje voor een 12,5 jarig huwelijk. Ik dacht maar gewoon geld te geven. Misschien niet leuk, maar zo kunnen ze wel iets kopen wat ze graag willen hebben. Maar ja, geld in een enveloppe is saai, dus net maar even een kaart in elkaar gezet. Staat een stuk leuker.

Wil jij altijd een passende kaart hebben en nooit meer misgrijpen, leer dan bij mij hoe je dit soort kaarten maakt. A.s. zaterdag 24 mei a.s. geef ik bij mij thuis weer een demoworkshop. Tijdens de workshop mag je 4 kaarten maken voor 7,50. Voor meer info kijk op de demo/workshop pagina.




Ben je niet zo handig en wil je liever mijn kaarten kopen? Dat kan. Kijk bij mijn advertenties op marktplaats om te zien welke kaarten er nog te koop staan.

groetjes,
Cynthia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten