vrijdag 4 juli 2014

kaartje voor de juf

Gisteren was een spannende dag.....alle bestelling zijn verzameld en de eerste bestelling uit de nieuwe catalogus is verzonden. En nu wachten tot het binnenkomt. Oh wat ben ik nieuwsgierig naar de nieuwe producten. Ik hoop dat ze er gelijk wat tijd bij leveren.

Gisterenavond tussendoor nog wel een spoedklus gedaan. Een kaartje voor de juf van Quinn wiens stage periode erop zit. Quinn heeft zelf een loombandje voor de juf gemaakt. En wat ik begreep hebben zowat 30 kinderen een loombandje gemaakt. Arm vol krijgt ze. Toch ook nog een cadeau erbij gedaan. Een tube douchegel met de tekst bedankt lieve juf erop.




Een blanco kaartje zonder tekst, omdat ik zo snel (om 23:30) geen passende tekst had.

groetjes,
Cynthia

1 opmerking:

  1. Speciale lay-out, maar het heeft zeker wel iets! Ik heb mijn hoofd al zowat alle richtingen uitgedraaid om het van alle kanten te kunnen bekijken,
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen