dinsdag 28 oktober 2014

Happy Halloween

Nog een paar dagen en dan is het Halloween. Het huis is al versierd en ik had zin om een Halloweenkaartje te maken. Met Stampin' Up producten. Best lastig als je geen Halloween stempels e.d. hebt. Maar met een beetje knippen en plakken kwam ik een eind. Gemaakt met een kerststempel en een vlinderpons. De kerststempel die ik gebruikt heb, heet White Christmas. De bomen heb ik meerdere keren over elkaar heen gestempeld. Met de gorgeous grunge heb ik de maan gestempeld. Eerst heb ik een cirkel uit een stuk papier gehaald. Dat heb ik als mal gebruikt. Hier overheen heb ik met de gorgeous grunge een ronde gele maan gestempeld. De vleermuizen heb ik gemaakt met de bitty butterfly punch. De vlindertjes heb ik dubbel gevouwen en de onderkant eraf geknipt. De tekst is gemaakt met de good greetings stempelset. Een stempelset die je tot 31 oktober krijgt bij een bestelling van 300 euro.




groetjes,
Cynthia

2 opmerkingen: