zondag 5 oktober 2014

Thankful for you, world card making day

Gisteren had ik het de hele dag druk met de workshop en geen tijd om een kaart te maken. En dat op World Card Making day. Dat kan eigenlijk niet. Toen las ik om 22:00 nog op mijn facebook pagina dat ik uitgenodigd was om voor World Card Making day een kaart te maken. Nou toen kon ik er niet meer onderuit. Ik wilde het niet te laat maken, dus met de dingen die op mijn bureau slingerden een kaart gemaakt. Alleen het witte vierkant heb ik met de gorgeous grunge stempelset bestempeld. De rest had ik al gestempeld en uitgesneden liggen. Het vlindertje is gemaakt met de Papillon potpourri stempelset en geponst met de elegenat butterfly punch. Gestempeld met de kleuren inkt baked brown sugar en basic gray. De doily mal is helaas niet meer te koop.

Nu moet ik alleen nog 3 anderen uitnodigen om voor World Card Making day een kaart te maken. Maar aangezien deze dag al voorbij is, heeft dat denk ik geen zin mee.



Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge 43, bij kaartjes-inspiratie challenges blog.Ik heb gekozen voor de vlakken stempelen, stansen en vlinders.

groetjes,
Cynthia 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten