dinsdag 4 november 2014

Joy, kerstkaartje 4 november


 Het kaartje van vandaag is gemaakt in de kleuren kraft en blauw. Dit was het thema van een challenge bij Cards2Create. Ik heb voor de grote sneeuwvlok gebruik gemaakt van de mallen en stempels Festive Flurry (helaas niet meer te bestellen). Het achtergrondje heb ik gestempeld met de sneeuwvlokken uit de set Endless wishes. Een leuke set met sneeuwvlokken en verschillende teksten. De tekst joy is gesneden met de snijmallen van de set Wonderous wreath.

Morgen maak ik betere foto's. Na het plaatsen van dit blogbericht zag ik dat het belletje verstoppertje aan het spelen is achter het strikje. De detailfoto's heb ik net met kunstlicht gemaakt. Niet echt mooi, maar geeft wel weer hoe het eruit ziet.






Morgen weer een kerstkaartje.

groetjes,
Cynthia

3 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje maar bedoel je niet november?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge bij HH/Cards2Create.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt . Leuk dat je meedoet met de challenge bij Cards2Create.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen