zondag 7 december 2014

gastdesigner kaartjes Dutch Card Lovers

Onlangs met een kaart een mooie prijs gewonnen op het blog Dutch Card Lovers. En daaraan vast zit dan ook de opdracht om een keertje mee te draaien als gastdesigner. De challenge is, maak een serie van 4 kaartjes van 10x10 cm. En handig om erbij te vertellen, die 4 kan je halen uit 1 vel van 30x30 cm. Makkelijk toch?

Nu ben ik wat te enthousiast geweest, want ik wist niet dat het ook 4 dezelfde kaartjes mochten zijn. Haha, maar ach, 4 verschillende is ook wel zo leuk. 

Dit zijn mijn voorbeeldkaartjes. Gemaakt met een kerst papierblokje van Stampin' Up! van vorig jaar. Hiervan zijn de journalcards die ik hiervoor gebruikt heb, nog wel te bestellen. 1 van die journalcards heb ik in kleine vierkantjes geknipt. Ook het vierkantje achter de boom (kaart rechts) is gemaakt met een journalcard. En nu extra voordelig te bestellen, want ze staan in de Clearance Rack. De boompjes zijn uit de set met bijbehorende boom pons, festival of trees.











Deze kaartjes zijn natuurlijk weer te koop.

groetjes,
Cynthia

3 opmerkingen:

  1. Erg leuk geworden en 4 verschillende vind ik altijd leuker als 4 dezelfde. Alhoewel ik soms ook kaarten dubbel maak. Superleuk dus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi
    Wat een geweldige kaarten . Helemaal mooi die kleuren. Leuk leuk leuk.
    Groetjes 6

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk leuk, Cynthia!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen