zondag 14 december 2014

kerstcadeautje

Wat leuk zeg. Met mijn kaartje met kerstcadeautjes die ik eigenlijk niet zo goed vond geworden heb ik toch zomaar een prijs gewonnen op het blog Crazy for Cas. En ik twijfelde nog wel of ik deze zou laten deelnemen. Maar goed dat ik dit toch gedaan heb. 

Dit keer blijf ik in het thema kerstcadeautjes. Dit kaartje heb ik gemaakt met een stickervel van Bo Bunny. Van Stampin' Up! heb ik de gorgeous grunge gebruikt. De tekst is gemaakt met de endless wishes stempelset. Het gestippelde papier onderaan is geembossed met de decorative dots embossingmal.




Dit kaartje is te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je gewonnen heb. Gefeliciteerd. Dit kaartje is ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cynthia,

    Superleuk kaartje. Heel mooi.

    Ook proficiat met je 1 ste plaats :)

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen