donderdag 8 januari 2015

Elfs, Dutch Dares #121

Ik blijf nog even in de kerststemming. Want op het blog van Dutch Dares staat weer een nieuwe dare online. Dit keer jouw leukste kerstfoto. Hoeft niet van dit jaar te zijn hoor. Mag ook een oudere. Dit is mijn leukste kerstfoto. En hoe ouder de kinderen worden, hoe leuker ik de foto vind. Want wat zijn ze nog lief daar. Niet dat ze nu niet lief meer (kunnen) zijn hoor. ;)

Dit keer heb ik gebruik gemaakt van de stempelset Snowflake soiree. Gestempeld in kleuren inkt real red, old olive en night of navy. Door de sneeuwvlokken heen zitten nog spetters gestempeld met de gorgeous grunge. De 2 verticale lijntjes met sneeuwvlokken heb ik gestempeld met de Naught and Nice rotary stamp

Het elfje heb ik uit het papier geknipt. Een bolletje van bolletjeslint op zijn muts geplakt. Verder wat houten embellishments erbij.




Doen jullie ook mee met deze leuke dare?

groetjes,
Cynthia


1 opmerking: