vrijdag 9 januari 2015

for you, SU-per challenges


Gisteren is er een nieuwe challenge online gegaan op het blog SU-per challenges. Dit keer een kleurenchallenge met de kleuren bermuda bay, blushing bride en crumb cake. 

De kerstman heeft mij hele mooie vlinderstempels gebracht. Die weet ook precies wat ik wil. ;) Het was dan ook logisch dat ik daar wat mee ging doen. De vlinders in de kleuren van de kleurenchallenge in een diagonale lijn gestempeld. Met de gorgeous grunge nog wat stippen erbij. Het rondje for you heb ik gestempeld met de stempelset Chalk Talk. Het touwtje is linnen threat en verder wat plakpareltjes.

Dit is mijn bijdrage. Doen jullie ook eens mee?




Dit kaartje is natuurlijk net als de andere kaartjes te koop. Voor 1,50 wordt deze geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia

2 opmerkingen: