woensdag 4 maart 2015

Make it a life worth living

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe dare op het blog van Dutch Dares. Dit keer mocht ik een dare verzinnen. Ik koos voor glitter. Iets waar mijn nekharen van overeind gaan staan. Heb er niet veel mee. Of het moet voor de kerst zijn. Dan kan ik er wel mee leven. Maar juist daarom vond ik het wel een geschikte dare. Ik heb deze layout gemaakt met papier dat ik ooit gekocht had in de veronderstelling dat het geel met lichtblauw was. Dat was even een teleurstelling toen het binnen kwam. Bleek goud te zijn (waar ik toen niet zo favoriet van was, maar ik inmiddels aan ga wennen) en nog glitter ook. Ik dacht dat het papier eeuwig zou blijven liggen. Maar ik vond de prints toch wel leuk en inmiddels is dit mijn tweede layout ermee en heb ik niet veel meer over. Het is dus toch goedgekomen. En langzaam ga ik ook wennen aan glitter op een layout. 





Gebruikte materialen.

Inkt, crisp cantaloupe en soft sky.






Doen jullie ook mee? Ik heb een leuke prijs gemaakt met Stampin' Up! papier.

groetjes,
Cynthia



2 opmerkingen: