zaterdag 18 april 2015

Dutchs Dares schets challenge (en einde Stampin' Up! catalogus)

Langzaamaan komt het einde van de jaarcatalogus 2014-2015 in zicht. Dat betekent dat we afscheid gaan nemen van een boel mooie artikelen. Kleuren inkt en leuke stempels zullen verdwijnen, maar natuurlijk krijgen we ook weer veel mooie nieuwe dingen terug in de nieuwe catalogus. Er is een kleine wijziging gekomen in de einddatum van de oude catalogus. Deze loopt niet zoals op de catalogus staat tot 30 juni, maar deze loopt nu tot 2 juni. Dit heeft te maken met het feit dat alle landen nu tegelijk over gaan naar een nieuwe catalogus. A.s. dinsdag 21 april zal de retired list bekend gemaakt worden. Dit is de lijst met artikelen die zullen verdwijnen uit de catalogus. Deze worden met korting aangeboden. Helaas geldt hierbij, op=op. En deze artikelen zijn altijd heel snel op. Vorig jaar stond ik om 9:30 klaar om een bestelling te versturen, ik kwam er met geen mogelijkheid doorheen zo druk was het en toen was alles wat mijn klanten wilden al uitverkocht. Dit keer doe ik het dus anders. Om 7:00 zal ik bij genoeg animo de bestelling versturen. De retired list zal op de site van Stampin' Up! komen te staan. Ik zal een link op mijn facebookpagina zetten zodra ik wakker ben. Ben je eerder wakker, kijk dan zelf even op de site.

Let op! Heb je nog artikelen die je echt graag wilt hebben? Denk aan een stempelset die op je verlanglijstje stond, kleuren inkt of refills van inkt kleuren? Neem dan niet het risico dat deze zijn uitverkocht en bestel dit dan eerder. Het zou zonde zijn als die set of inktkleur niet meer te koop is. De inktkleuren zullen waarschijnlijk niet met korting op de retired lijst komen heb ik begrepen. Dit was afgelopen 2 jaar namelijk ook niet. En ik heb begrepen dat de inkt al voordat de retired lijst online is, afgelopen jaren al uitverkocht was. A.s. maandag om 13:00 ga ik nog een bestelling plaatsen met inkt refills voor mezelf zodat ik voor weinig geld extra lang met mijn inktdozen kan doen. Als ik iets voor iemand mee kan bestellen, dan hoor ik het graag.

Dat was het Stampin'Up! gedeelte. Ik loop weer een beetje achter met het laten zien van mijn werk. Dit komt doordat ik op dit moment overloop van de opdrachten. Afgelopen week heb ik me voornamelijk geconcentreerd voor de layouts en kaarten voor in de Cards&Scrap. Jammer dat het nog zo lang duurt voordat ik het kan laten zien. Als ik hier mee klaar ben, staan er nog 2 extra opdrachten op de planning. En dan natuurlijk ook nog het werk voor de Dutch Dares en de SU-per challenges. Dus ik zit niet stil, maar bloggen lukt me even niet dagelijks.

Afgelopen woensdag is er weer een nieuwe dare online gegaan bij Dutch Dares. Een schets dare. Dit was mijn uitwerking.





En dit was de schets.


Doen jullie ook mee met deze leuke uitdaging?

groetjes,
Cynthia








1 opmerking: