woensdag 2 september 2015

Dutch dares challenge hout

Na een welverdiende vakantie van de Dutch Dares zijn we vandaag weer van start gegaan met een nieuwe dare. Dit keer met het thema hout. Doe jij ook mee? Daarnaast zijn we op zoek naar nieuwe design team leden. Dus alle scrappers opgelet. Heb jij een blog en lijkt het je leuk om ons team te versterken? Stuur ons dan een mail. Alle informatie hierover staat op het blog van de Dutch Dares.

Dit was mijn bijdrage. 
Gemaakt met het papier Motley monsters dat ik op mijn facebookpagina te koop heb staan.
Het achtergrond houtpapier heb ik bestempeld met kleine en grote blaadjes. De kleine blaadjes zijn gemaakt met de stempelset Floral wings. De grote blaadjes met de set Kinda eclectic.










Alle gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen.

Floral wings.


Kinda eclectic.




groetjes,
Cynthia



1 opmerking: