dinsdag 27 oktober 2015

Flurry of wishes


Vorige week deze kaart gemaakt met de nieuwe sneeuwvlokken stempelset met bijbehorende punch. Ik twijfelde erg of ik deze zou nemen omdat ik al sneeuwvlokken stempels had. En er is zoveel leuks. Ik heb hem toch besteld en er echt geen spijt van gehad. Deze is echt geweldig. En zo gemakkelijk in gebruik met de pons erbij. Er zijn al heel wat sneeuwvlokjes gemaakt.




Gebruikte materialen, bij mij te bestellen. Eerstvolgende besteldatum is 15 november.

Kleuren inkt, night of navy, sahara sand en soft sky.

Bundel flurry of wishes.

Bundel Holly jolly greetings.


groetjes,
Cynthia






4 opmerkingen:

  1. Hoi... Op pinterest je kaartje gezien met alles wat ik nodig heb om ook zo'n kaartje te bestellen.. Zijn die bundels nog beschikbaar? Mvg
    Charis

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met bestellen bedoel ik natuuelijk maken.. :)

      Verwijderen
    2. Hallo, deze set is helaas niet meer te bestellen. Er is nu wel een andere bundel met sneeuwvlokken te bestellen. Deze heet de Beautiful blizzard. Voor meer vragen kan je me ook mailen.

      Verwijderen