maandag 16 november 2015

kerstkaarten challenge, dag 16 Christmas ornaments


Ergens bij iemand op een blog zag ik een link naar een leuke challenge staan. Een challenge op een blog dat ik niet kon. Het Brown Sugar challenge blog. De challenge was geen papier met print te gebruiken. 

Dit is het kaartje dat ik heb gemaakt. De achtergrond is gestempeld met een oudere stempel van Stampin' Up! dictionary. De kerstballen zijn uit de set embellished ornaments. De takjes zijn gemaakt met de set winter wishes. En de rode vlekjes zijn gemaakt met de stempelset Gorgeous grunge. En nu is deze stempelset extra voordelig te bestellen. Normaal koste deze 24 euro en nu tijdelijk 19,20.





Gebruikte materialen, bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.





Winter wishes.


Gorgeous grunge.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.


groetjes,
Cynthia



4 opmerkingen: