maandag 2 november 2015

kerstkaarten challenge dag 2, sneeuwpopjes


De tweede dag van mijn kerstkaarten challenge. Dit keer een ander model kaartje met de super schattige sneeuwpopjes uit de set Snow place. Een bundel met leuke stempels en snijmallen. Deze stempels zijn ook los te koop. De geponste sneeuwvlokken zijn gemaakt met de bundel flurry of wishes. 




Gebruikte materialen, bij mij te bestellen. Bestelling doorgeven uiterlijk 14 november. Klik op de foto's voor meer informatie over de producten. 

Snow place.


Flurry of wishes.



Holly Jolly greetings.


Work of art.



Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge op het blog de egel.


groetjes,
Cynthia








4 opmerkingen:


  1. Ik vind het model super leuk,
    je kaartje is erg mooi en gaaf ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "KERST" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cynthia, deze is ook geweldig. Ik heb de set ook, maar die ligt nog dicht te wachten tot ik tijd heb... Kun je nagaan..
    Dank je dat je volger bent geworden. Superleuk!! Ik waardeer het heel erg!
    Groetjes en morgen kom ik weer even piepen...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahaha, vergeten: dank je voor het meedoen bij de Egel!

      Verwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaart met die sneeuwpoppen (leuke spulletjes zijn dat). Grappig ieder een ander hoofddeksel en die glitters als knopen.
    Dank je voor je deelname aan de november-challenge van de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen