vrijdag 8 januari 2016

bloemen en bijtjes


Ik heb mezelf verwend met die leuke watercolor stempelset met bloemen. vlindertjes en bijtjes uit de jaarcatalogus. De set Garden in bloom. Ik vind vooral de bijtjes zo leuk. Maar ook de kleine vlindertjes zijn heel mooi. Omdat ik dol ben op paarse viooltjes ben ik maar met de kleuren wisteria wonder en blackberry bliss aan de slag gegaan.





Met dit kaartje wil ik meedoen met de bloemen challenge op het blog AnMa creatief.

Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie. Eerstvolgende besteldatum is 10 januari. Bij bestelling van iedere 60 euro mag een cadeau uitgekozen worden uit de Sale-a-bration catalogus.

Garden in bloom.


Gorgeous grunge.



groetjes,
Cynthia





2 opmerkingen:

  1. Wunderschön!
    Da krieg ich trotz des kalten Wetters Frühlingsgefühle! :-)

    Liebe Grüße aus Deutschland,
    katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief. Groetjes helen

    BeantwoordenVerwijderen