vrijdag 12 februari 2016

You mean the world to me

Zaterdag de 20e staat er een scrapbook workshop gepland met het papier Going places. Hierbij kan ook gebruik worden gemaakt van de embossingmal World traveler en de stempelset Going global. Ik had al een paar layouts laten zien, maar nog geen kaarten. Wil je liever kaarten komen maken dan een layout? Dat kan natuurlijk ook. De komende dagen komen er nog wat meer voorbeelden met deze leuke materialen uit de voorjaarscatalogus.

Dit kaartje wilde ik in Valentijns stijl houden voor de Kaartjes-Inspiratie challenges en heb daarom voor ander papier gekozen.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Embossingmal World traveler.



Going global.


Itty bitty accents punch pack.

Circles collection framelits.




Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en zal worden verzonden incl. enveloppe.

groetjes,
Cynthia







3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met hele gave materialen gemaakt! Leuk dat je meedoet bij KIC! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuke kaart zo met die wereldbol. dankje wel voor het meedoen aan de challenge, groetjes helma KIC Team

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Cynthia. Leuk dat je mee doet bij KIC.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen