maandag 11 april 2016

Ice skating, Cards&Scrap 23

Op dit moment ben ik druk bezig met werk voor de eerstvolgende Cards & Scrap. Ik schaam me diep, want ik heb nog niet eens het werk laten zien dat in 3 eerdere tijdschriften te zien is. Alle dingen die ik gemaakt heb voor de vorige editie van Cards & Scrap, Kadoosjes en het knipvellenspecial van Creatief met kaarten heb ik nog niet laten zien. Voordat de nieuwe C&S in de winkel ligt, wil ik alles hebben laten zien. 

Dit is de eerste layout van Cards & Scrap nummer 23. Gemaakt met het papier van Fancy Pants designs, Office suit.




En zo ziet het eruit in het blad. 


groetjes,
Cynthia

1 opmerking:

  1. Wat een leuke lay-out. Vind de pastel kleuren erg goed passen bij het geheel en de winterse foto's. Mooi :)

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen