vrijdag 15 april 2016

Just for you

Toch nog even een Stampin' Up! blogberichtje tussendoor. Nu de spullen voor Cards & Scrap 25 op de bus zijn en ik weer aan de slag moet met een mixed media project voor de Creative Shop in Nieuwerkerk aan den IJssel, had ik nog even zin om wat met mijn stempels te doen. Daarom nog last minute met de Lift challenge aan de slag gegaan. Dit is mijn kaartje geworden.




Ik heb gebruik gemaakt van onderstaande materialen. Deze zijn bij mij te bestellen.

Floral wings, te bestellen bij een bestelling vanaf 200 euro.


Pretty petals.




groetjes,
Cynthia

3 opmerkingen:

  1. Leuke kleurencombi en een erg mooie kaart, Cynthia!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, mooi!! Prachtige kleurtjes samen inderdaad, ik houd van zwart erbij. Dank je wel voor het weer meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurencombi! Gave lift, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen