woensdag 11 mei 2016

Hip hip hooray

Ik ga op vakantie en ik neem mee......een heleboel stempels, inkt en andere knutselspullen. Tenslotte waren de weersvoorspellingen niet best. Alle dagen rond de 13 graden. Onderweg nog grote vlakken sneeuw gezien. Maar op de camping aangekomen, viel het weer reuze mee. Al snel schoten we over de 20 graden. En daar hadden we niet op gerekend. We hebben genoten van het onverwachts heerlijke weer, maar de stempels zijn bijna niet uit de doos geweest. Te warm om binnen te zitten. En buiten waaide het te hard. Verder dan 3 kaartjes in 9 dagen ben ik niet gekomen. 

Dit is 1 van de kaartjes die ik gemaakt heb. Gemaakt met de embossingmal softly falling. Deze heb ik voor het embossen bewerkt met inkt. Verder gebruik gemaakt van een oude vetrouwde set, Petite petals. En de set Kinda Eclectic.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Petite petals.



Kinda eclectic.


Elegant butterfly.


Softly falling.


Endless birthday wishes.



groetjes,
Cynthia




1 opmerking:

  1. Je hebt enorm geboft met het mooie weer! En dan vind ik 3 kaartjes nog heel knap! Deze is in elk geval heel gaaf!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen