dinsdag 5 juli 2016

Bonus days en meer

De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze. En in mijn geval is dat echt zo. Nog een paar dagen en dan zit de basisschoolperiode voor Quinn erop. En voor mij ook. Want dan ben ik na 11 jaar geen klassenouder meer. Maar zover is het nog niet. Er valt nog genoeg te regelen en mailen om het afscheid voor de kinderen zo leuk mogelijk te maken. Tel daarbij op dat we afgelopen zondag ook nog een huis vol visite hadden om alvast Ronans verjaardag te vieren en jullie snappen het al, weinig creativiteit hier in huis. Ik ben toe aan vakantie. Ik ben toe aan wat tijd voor mezelf. Ik hoop dat als morgen de nieuwe spullen van Stampin' Up! binnen komen, ik even tijd vrij kan maken om er mee aan de slag te gaan.

Hebben jullie trouwens gezien dat Stampin' Up! tijdelijk een nieuwe stempelset te koop heeft. Deze is van 2 tot en met 31 augustus te bestellen zolang de voorraad strekt.


En om het nog aantrekkelijker te maken heeft Stampin' Up! nu een leuke actie. Bonus days. 

Bestel je in de periode van 7 tot en met 31 juli voor 60 euro, dan krijg je een kortingsbon van Stampin' up! met een waarde van 6 euro. Bestel je voor 120 euro dan krijg je een kortingsbon van 12 euro. Enzovoort, enzovoort. Deze kortingsbon kan je inleveren in de periode van 2 tot en met 31 augustus. Daarom heb ik alvast 2 data geprikt voor de verzamelbestellingen. De eerste is om de kortingscoupons te verkrijgen. Deze bestelling verstuur ik op 31 juli. Zorg dat je naast je bestelling ook een mailadres doorgeeft. Hier wordt de coupon naar toe gemaild. De tweede is om de coupons in te leveren. Dat is op 24 augustus. 

Maar natuurlijk heb ik nog wel iets te laten zien. Een kaartje met de stempelset Pop of Paradise en de leuke mallen Swirly scribbles.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Pop of paradise.


Swirly scribbles.


Gorgeous grunge.


groetjes,
Cynthia






Geen opmerkingen:

Een reactie posten