donderdag 1 september 2016

Seasonal Bells, herfst/winter catalogus

Het is nog heerlijk weer en toch maken we ons al langzaam op voor de kerst. Want met het maken van kerstkaarten kan je nooit te vroeg beginnen. En dat komt goed uit. De nieuwe wintercatalogus van Stampin' Up! staat online. Er staan weer veel mooie dingen in.

Nieuwsgierig? Klik hier om hem in te zien. 

Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als ik. De eerstvolgende verzamelbestelling is op 1 oktober. Zorg dat je uiterlijk 30 september je bestelling door mailt.


 Ik heb alvast een voorbeeld gemaakt met de bundel Seasonal Bells. Een leuke kerstset die ook te gebruiken is voor trouwprojecten. De bellen kunnen namelijk ook voorzien worden van de tekst mr. en mrs..

Ik heb een kaart gemaakt en een leeg potje versierd. Dit kan later worden gevuld met bijvoorbeeld kerst M&M's of iets anders.










Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Bundel Seasonal Bells. 

Stempels en pons zijn ook los verkrijgbaar.


Embossing folder Lucky Stars.


Flurry of wishes.


Snow flurry punch.


Groetjes,

Cynthia















Geen opmerkingen:

Een reactie posten