donderdag 6 oktober 2016

Happy new year

Oh oh, wat duurt wachten soms lang. Eerst moest ik wachten tot 1 oktober voordat ik een nieuwe bestelling bij Stampin' Up! kon plaatsen. En toen duurde het nog een dag langer voordat de bestelling hier was, omdat ze in Duitsland afgelopen maandag een nationale feestdag hadden. En dan krijg je een mail dat het bezorgd gaat worden. Zit ik de hele dag te wachten. En wachten en wachten. Normaal komt UPS altijd in de ochtend. Maar dit keer niet. Eindelijk tegen 3 uur kwam de bezorger mijn pakketje brengen. Ik heb het nog net niet uit zijn handen gerukt. Helaas had ik inmiddels niet veel tijd meer om te knutselen. Maar toch nog een kaart kunnen maken.

Gemaakt met de set It's a celebration. Deze set is leuk om nieuwjaarskaarten mee te maken, maar ik ben zeker van plan om deze de rest van het jaar te gebruiken. Die sterretjes kunnen overal bij. Dan zonder stokje natuurlijk.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto voor meer informatie.



Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

Groetjes,
Cynthia


1 opmerking: