dinsdag 20 december 2016

kerstkaarten challenge dag 46, Noel

De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze. En dat is in mijn geval zeker zo. Ik heb best nog wel zin om kerstkaartjes te maken. Maar iedere avond een blogpost schrijven, daar heb ik na een avondje bankhangen voor de tv niet altijd meer zin in. Maar we gaan door tot het bittere eind. Nog 4 kaartjes.

Vandaag een nostalgisch kaartje. De sleetjes en schaatsjes zijn uit de set Winter wishes van vorig jaar. Maar nog steeds geweldig om te gebruiken. De takken zijn gemaakt met de set Christmas pines. Eerst gestempeld met groene inkt en daarna met witte inkt.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie. 

Christmas pines.


Whisper white.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten