dinsdag 31 januari 2017

Dragonfly dreams layout

A.s. zaterdag geef ik een workshop scrapbooking bij mij thuis. Vanaf 13:00 zijn jullie welkom om een layout te maken met de materialen van Stampin' up!. Voor 10 euro mag je deze middag een layout van mij namaken of gewoon lekker zelf aan de slag gaan. Een basispakket materialen, gebruik van stempels, inkt, ponsen en stansen zijn inbegrepen. Er zijn nog 2 plekjes vrij voor deze middag. Kan je zaterdag niet? Geef je dan op voor de workshop van zaterdag 4 maart.

Voor deze middag heb ik een voorbeeld gemaakt met de nieuwe materialen. Voor deze layout heb ik  o.a. gebruik gemaakt van de bundel Dragonfly Dreams





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Dragonfly dreams.
Stempels en snijmallen ook los verkrijgbaar.


Gorgeous grunge.


Balloon adventures.


groetjes,
Cynthia




Geen opmerkingen:

Een reactie posten