vrijdag 27 januari 2017

Schudkaart met spijkertjes

Voor de schudkaart challenge op het blog Sc@p-cards challenges heb ik een kaart gemaakt met de leuke set Nailed it. Ik wilde deze set graag hebben omdat Ronan VMBO techniek doet en hierna MBO timmerman wil gaan doen. Dit kaartje zou leuk zijn voor zijn verjaardag. Maar aangezien hij pas in juli jarig is, weet ik niet of ik tegen die tijd niet gewoon een nieuw kaartje zal maken. 

Als schudmateriaal heb ik echte spijkertjes gebruikt. 





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Nailed it.


Stars framelits.


Balloon adventures.


groetjes,
Cynthia




4 opmerkingen:

  1. Wouw Cynthia .... wat een originele schudkaart!
    Echt super met de spijkertjes en lekker stoer kaartje voor een man. Dankjewel voor je prachtige inzending naar Scr@p Cards!
    Groetjes van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal geweldig die echte spijkers. Ik heb hier een lijstje aangelegd met allerlei materialen die ik in schud kaarten kan gebruiken. Daar voeg ik jouw idee van de spijkertjes graag aan toe. Dank voor het idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super origineel!! Echt mooi gedaan en dan met echte spijkertjes echt top om te zien wat iedereen bedenkt.
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cynthia wat een hele mooie en originele mannenschudkaart .....heel mooi !
    dank je wel voor je deelname aan de challenge op het scrap-cards blog
    liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen