donderdag 12 januari 2017

To a wonderful friend

Workshop scrapbooking 4 februari en 4 maart. Workshop kaarten maken, datum in overleg. Voor meer info kijk op de pagina demo's en workshops. Bestellen van artikelen? Eerste verzamelbestelling verstuur ik op 1 maart. Wil je toch eerder bestellen, dan kan dat. Er komt dan 5,95 verzendkosten bij.
Ik heb mezelf getrakteerd op de watercolor potloden van Stampin' Up!. Wat zijn die gaaf zeg. Niet alleen om plaatjes mee in te kleuren, maar ook leuk om er watercolor achtergronden mee te maken. Normaal deed ik dit met waterverf, maar daar moet je veel meer water voor gebruiken en de potloden geven meer kleur.  Voor de challenge op het blog liftchallenge kon ik mooi oefenen. Ze hadden weer een mooi te liften kaartje gemaakt door Tasmin uitgezocht.

Dit is mijn versie ervan. Ik heb gekozen voor een vierkante kaart omdat mijn libelles nogal groot zijn en het op een smal strookje niet uitkwam. En dit grotere strookje bedekte weer te veel van een rechte kaart om er nog die-cuts naast te doen. De kaart is gemaakt met de stempelset dragonfly dreams.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Dragonfly dreams.


Watercolor pencils.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



4 opmerkingen:

  1. Supermooi met die libelles. En gaaf dat je de stans dan hebt die er perfect bij past!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi ingekleurde libelles Cynthia, een hele gave liftkaart heb je gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb wel iets ben libellen vanwege mijn vijver en vanwege de beestjes op zich die zo mooi en sierlijk zijn. Een mooie lift met hoe leuk, die bijpassende stansjes! Dank je wel voor het meeliften< Cynthia!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi met deze zo passende kleurtjes van de libelle's. Prachtige beestjes zijn het, en altijd weer anders van kleur. Leuke lift geworden, dank je wel Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen