zaterdag 4 februari 2017

Happy father's day

Ik weet het, het is nog lang geen vaderdag. Maar je kan het kaartje maar vast hebben. Een kaartje voor een handige vader gemaakt met de set Nailed it. Het gereedschap is gestempeld en ingekleurd met de watercolor potloden. De achtergrond heb ik gestempeld met de kleinere stempeltjes uit deze set.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Bundel Nailed it.
Stempels en snijmallen ook los verkrijgbaar.


Watercolor pencils.


Gold Foil sheet.


Pumpkin pie inkt.


StazOn pad. Watervaste inkt.


Watercolor paper.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia







5 opmerkingen:

  1. Mooi op tijd en een heel leuk kaartje! Is het in Amerika eerder vaderdag? Ik zag namelijk al meer kaartjes voorbij komen...
    Groetjes.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er weer gaaf uit . wat een leuke set is dit het is voor mij erg toepasselijk nu ivm de verbouwing. leuk leuk leuk.

    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leuk. Wij zitten nog te wachten op de aannemer, dan kunnen we ook aan de slag. Ik ga zeker tussentijds foto's maken.

      Verwijderen