dinsdag 7 maart 2017

Twinkle, twinkle little star

Ik heb van die dagen dan heb ik het gewoon te druk. Te druk met dingen, maar ook te druk in mijn hoofd. De laatste twee weken is dat het geval. Volgende week gaan we verbouwen en daar moet veel voor gebeuren. Maar ik heb ook gewoon de rust niet om even lekker iets te stempelen. Het creative ontbreekt gewoon even. Gelukkig lukt het me nog wel om tijdens de zeldzame vrije uurtjes nog iets te doen waar ik niet teveel bij hoef na te denken. Ik maak dan veel dingen zoals doosjes, labels, wikkels voor Fracor (cadeauwinkel voor zelfgemaakte cadeautjes). Mijn envelope punchboard draait overuren. Voor fracor heb ik ook leuke kaarsen bestempeld met de stempelset Moon baby. En toen ik toch bezig was met de kaarsen heb ik gelijk maar een kaartje gemaakt. Dit keer met een decorative mask als achtergrond




De kaarsen zijn binnenkort te koop bij Fracor. En het leuke is, de opbrengst gaat voor een gedeelte naar goede doelen.



Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Moon baby.


Watercolor pencils.


Hearts en stars decorative masks.



Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia

1 opmerking:

  1. Heel leuk allemaal!Dat kaartje is super. Heel veel sterkte met de voorbereidingen voor de verbouwing en alles in je hoofd. Kan lastig zijn..
    Groetejs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen