donderdag 16 maart 2017

You & me


Wat was ik blij dat ik de layout challenge op het blog Scrapplezier zag. Eindelijk een keer een challenge die me dwingt om te doen waarmee ik begonnen ben. Scrapbooking. Nog steeds zo leuk om te doen, maar door tijdgebrek en gebrek aan ruimte om de layouts op te slaan komt het er gewoon niet zoveel meer van. Maakte ik vroeger 250 layouts per jaar, mag ik blij zijn al ik nu aan de 25 per jaar kom. En dan voor een groot gedeelte layouts gemaakt voor publicatie in Cards & Scrap. Dus ben ik eergisteren enthousiast met deze challenge aan de slag gegaan. Een kleuren challenge met iets van materiaal van Kaisercraft. Ik heb een oude papierlijn gebruikt die toevallig in de kleuren van de challenge was. Verder heb ik gebruik gemaakt van de bundel Dragonfly dreams en de set Timeless textures.

En zoals altijd na het maken van een layout, neem ik me weer voor om meer layouts te maken. Maar ja, daar zal wel niet veel van komen vrees ik. Voorlopig staat de teller voor dit jaar op een zielige 3. 








Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie. 

Dragonfly dreams.



Timeless textures.



1 opmerking:

  1. Schitterend layout Cynthia en wat een mooie foto combineerd goed bij de kleuren van het moodboard!! Bedankt voor het meespelen namens het hele team van Scrapplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen