donderdag 1 juni 2017

Just breath, bloghop team Utopia


Vandaag is het dan eindelijk zover. De jaarcatalogus 2017-2018 is online. Een catalogus met veel nieuwe stempels, stansen, e.d.. En natuurlijk de 5 nieuwe kleuren inkt. Berry burst, Fresh fig, Lemon lime twist, Powder pink en Tranquil tide. Nu de nieuwe catalogus online is, kan er ook besteld worden. De eerstvolgende verzamelbestelling verstuur ik 7 juni a.s.. Zorg dus dat uiterlijk 6 juni je bestelling bij mij binnen is. Bestel je voor 50 euro of meer, dan krijg je een nieuwe catalogus gratis bij je bestelling. Heb je een catalogus pakket gekocht? Vergeet dan niet de cadeaubon van 5 euro in te leveren als je bestelling minimaal 50 euro is. 



Door middel van deze bloghop willen de demo's van Team Utopia alvast wat voorbeelden laten zien van een aantal nieuwe producten. Als het goed is, ben je hier gekomen via het blog van Natalie Vijlbrief.

Zelf heb ik gekozen voor de set Colorful Seasons. Een leuke bundel met stempels en stansjes voor het hele seizoen. Bladeren, strandstoelen, bloemen, sneeuwvlokken en meer. De komende dagen zal ik met deze set voor ieder seizoen een kaartje maken. Ik begin vandaag met de zomer. Met een watercolor achtergrond, de strandstoel en 1 van de schitterende teksten, just breathe. Het houten zeesterretje is niet van Stampin' up! maar vond ik er gewoon goed bijpassen.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.



Hou mijn blog in de gaten voor de kaarten van de andere seizoenen. Morgen plaats ik weer een kaart.

Inmiddels zijn jullie wel nieuwsgierig geworden naar de catalogus. Klik hieronder om de catalogus in te zien.



Veel plezier op het blog van Marlous Theunissen.

groetjes,
Cynthia







8 opmerkingen:

  1. Ik vind het een geweldig mooi kaartje Cynthia! Het zeesterretje is er inderdaad perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die set past inderdaad helemaal bij jou en bij jouw stijl. En kijk dan deze prachtige kaart! Wauw! Supermooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, bedankt voor de inspiratie.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi
    super gaaff kaartje en bedankt voor de ideeen

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi kaartje, eenvoud is heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi kaartje met die strand kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen