maandag 26 juni 2017

Noel


Vandaag een kaartje met de nieuwe achtergrond stempel Tree rings. Wat vind ik die gaaf zeg. Ik heb er een kerstkaartje mee gemaakt. Gecombineerd met de mooie sneeuwvlok stansen uit de bundel Colorful seasons en Christmas pines.

Inmiddels heb ik bijna al mijn nieuwe stempels uit de nieuwe jaarcatalogus uitgeprobeerd en laten zien. Zijn jullie inmiddels al enthousiast geworden? Als jullie iets zouden willen bestellen kan dat. A.s. zaterdag verstuur ik een verzamelbestelling. Geef je bestelling tijdig door. 




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Tree rings.



Bundel Colorful seasons.
Stempels en snijmallen ook los verkrijgbaar.


Christmas Pines.

Whisper white inkt.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia







Geen opmerkingen:

Een reactie posten