donderdag 8 juni 2017

pocket page, herfst

Wat doe je als je grootste klant meldt dat ze haar stempels dreigt te verkopen omdat ze over is gegaan op pocket page en dat ze het moeilijk vindt om daar de Stampin' up! stempels voor te gebruiken? Dan besluit je om zelf maar eens aan de pocket page te gaan en voorbeelden te maken. Bewijzen dat dit toch echt zo moeilijk niet is. Want verkopen is gewoon zonde. En het is uiteindelijk ook goedkoper. Je kan de stempels meerdere keren gebruiken. En je houdt niet per lijn een enorme hoeveelheid van die kaartjes over. Want dat snap ik niet. Wat moet je toch met zoveel kaartjes? 

Eigenlijk is pocket page niet echt mijn ding omdat ik graag een enkele foto op een layout verwerk en daar een kunstwerkje van wil maken. Ik scrap niet om grote aantallen foto's te verwerken, maar puur voor het eindresultaat van die ene bijzondere foto. Maar ik hou altijd wel van een uitdaging. Dus heb ik een paar pocket page folders gebietst en ben aan de slag gegaan met de set colorful season. Als basis heb ik papier genomen met kleine prints. Dit is een oud pakket van Stampin' up!. Hier heb ik kaartjes van gesneden en deze bestempeld. 

Uiteindelijk vond ik het erg leuk om te doen. Het is een leuke manier om een serie foto's weg te werken. Ik zou alleen zelf niet op deze manier een heel jaar van mijn leven willen scrappen. Het moeten dan echt wel bijzonder foto's zijn. Dus niet bij het ontbijt een snelle foto van je bruine boterham met kaas omdat je een foto moet hebben van die dag. Maar ik heb genoeg series foto's die bij elkaar horen en ook zo verwerkt moeten worden. "Vroeger"maakte ik daar mini albums van. Maar daar heb ik echt geen tijd meer voor. Dus dit is een leuke oplossing. Wordt zeker vervolgd. Nu nog wel een manier vinden om het beter op de foto te zetten. Want die weerspiegeling is niets. De skeletbladeren zijn gesneden uit goud karton. Ook niet echt te zien op de foto.









Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Bundel Colorful season.
Snijmallen en stempels ook los te koop.


Birthday banners.


Photo pocket pages.


groetjes,
Cynthia






Geen opmerkingen:

Een reactie posten