vrijdag 1 september 2017

kerstkaarten workshop Merry Little Christmas, 11 november

Vandaag is het zover. De najaarscatalogus staat online. Er staan weer hele leuke dingen in. Mijn wensenlijstje is gewoon weer te lang. Zijn jullie nieuwsgierig?


De eerstvolgende verzamelbestelling zal ik op 1 oktober versturen.


Mijn eerste bestelling heb ik al binnen. Daarmee heb ik wat voorbeelden gemaakt voor de kerstkaartenworkshop die ik ieder jaar geef. Dit keer heb ik gekozen voor het papierpakket Merry little Christmas. De workshop zal plaatsvinden op zaterdag 11 november.

 Voor 21 euro mag je bij mij thuis 4 kerstkaarten maken met dit papier. In de prijs zit een compleet pakket van 12 vellen Merry Little Christmas t.w.v. 13,50. Zo hou je genoeg papier over om thuis door te gaan met het maken van kerstkaarten. De workshop begint om 13:00. Deze middag mag je mijn voorbeeldkaarten namaken of gewoon zelf aan de slag gaan met dit papier en andere materialen uit de najaarscatalogus. Mocht je liever ander kerstpapier uit de lopende Stampin' Up! catalogus gebruiken tijdens de workshop, dan kan je dit bij het aanmelden doorgeven. Let wel, de voorbeeldkaarten die ik maak, zijn wel met dit papier gemaakt.

Opgeven kan tot 31 oktober. De workshop gaat door bij minimaal 3 deelnemers. Uiterlijk 3 november moet de betaling bij mij binnen zijn. Op die dag ga ik het papier bestellen. Hierna is het niet meer mogelijk om kosteloos te annuleren. Uiteraard heb je bij annuleren nog wel recht op het papier.

Dit is het eerste voorbeeldkaartje. gemaakt met de stempelset Good tidings.






Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Good tidings.


Merry little Christmas.




Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten