woensdag 14 maart 2018

Epic Celebration

Wat is het lekker dat het steeds een beetje langer licht is. Vandaag kwam ik pas laat thuis. Toch nog een kaartje gemaakt. En omdat het half 6 nog licht genoeg was, heb ik het gelijk op de foto gezet. Het is een kaartje gemaakt voor de challenge op het blog knutsels en kadootjes. Een lift met een gestempelde achtergrond en 1 ingekleurd stempeltje op de voorgrond. Ik heb de stoere Sale-a-bration stempelset Epic Celebration gebruikt. Deze stempelset is gratis bij een bestelling van 60 euro gedurende de Sale-a-bration. De sneakers en de banner heb ik gekleurd met de Stampin' blends.

Ik heb de lift een klein beetje aangepast. I.p.v. een recht frame heb ik een ster frame gebruikt. 





Gebruikte metalen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Epic celebration. 
Gratis bij bestelling van iedere 60 euro gedurende de Sale-a-bration.




Stampin' blends.
Ook los verkrijgbaar.



Myths & magic glimmer paper.







3 opmerkingen:

  1. Hoi Cynthia,
    wat een leuk idee, die ster! Gaaf dat je meedoet bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Cynthia, die gympen zijn zo leuk! Bedankt voor het mee doen bij Knutsels &Kadootjes. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergaaf kaartje!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    grt Colien {Knutsels en Kadootjes}

    BeantwoordenVerwijderen