maandag 16 april 2018

Hello baby, Crazy for CAS reminder kaartje

Vandaag is het weer tijd voor een reminder kaartje voor de Crazy for CAS challenge. De challenge is nu 2 weken bezig. Je hebt nog even de tijd om mee te doen, maar wacht niet te lang. De tijd vliegt om. Het thema van deze maand is stencil. Uiteraard moet het kaartje ook CAS zijn. 

Ik heb mijn voorbeeldkaartje gemaakt met een hartjes mask. Met inkt en een sponsje heb ik de hartjes in twee lagen gekleurd. Het baby'tje heb ik gestempeld met de set Moon baby en ingekleurd met de Stampin' blends. Wegens enorm succes zijn deze op dit moment even niet meer te bestellen. Wat wil je met zulke mooie stiften.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Moon baby.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia


1 opmerking: